PILOXING
Zakladateľkou PILOXINGu je švédska tanečníčka a známa inštruktorka Viveca Jensen, ktorá si splnila svoj sen, ktorým bolo posilniť ženy po fyzickej i psychickej stránke vrámci fitness cvičení. Jadrom PILOXINGu je presvedčenie, že ženskosť má mnoho silných stránok, ktoré pomáhajú ženám, aby samy seba vnímali ako elegentné(štíhle), sexy a silné osobnosti – SLEEK, SEXY and POWRFUL.
PILOXING je jedinečný fitness program, ktorý spája to najlepšie z pilatesu, boxu a tanca do jednotného intervalového cvičenia.
Na základe najnovších vedeckých poznatkov v sebe PILOXING spája formy intervalového tréningu a tréningu naboso pre spálenie maximálneho množstva kalórií a zvýšenie vytrvalosti. Okrem pohybov prevzatých z Pilates a boxu zahŕňa toto cvičenie aj využitie rukavíc so záťažou, ktoré prispievajú k vytvarovaniu rúk, paží a maximalizuje pozitívne účinky na kardiovaskulárny systém. PILOXING kombinuje jedinečným spôsobom výkon, rýchlosť a výbušnosť boxu s cieleným tvarovaním a flexibilitou tela podľa Pilates, a práve preto predstavuje ideálne cvičenie nielen pre tvarovanie svalov.
Koncepcia Sleek, Sexy and Powerful predstavuje skutočnú podstatu ženskosti počas celého cvičenia a buduje tak pozitívne vnímanie seba samej.
Výhody PILOXIGu – počas pravidelného cvičenia môžete ZLEPŠIŤ:
– Odolnosť kardiovaskulárneho systému
– Celkovú svalovú výdrž, tvarovanie a vyrysovanie svalov
– Využitie a výkonnosť svalových vlákien vďaka cvičeniu
– Pomer svalového a tukového tkaniva a hmotnosť
– Schopnosť odolávať stresu
– Pohyblivosť kĺbov a rozsah pohybu
– Držanie tela, rovnováha a stabilita
– Koordinácia a hybnosť
– Funkcia svalov v oblasti kotníkov
– Sebavedomie a schopnosť presadiť sa
– Dynamickú flexibilitu
– Schopnosť cítiť sa sleek, sexy and powerful

PRIEBEH LEKCIE PILOXING  ® (30minut) –warm-up a PILOXING SSP, cool-down
PRIEBEH LEKCIE PILOXING  ® (45minut) –warm-up a PILOXING SSP, cool-down
PRIEBEH LEKCIE PILOXING  ® (60minut) – warm-up a PILOXING SSP, záverečné posilňovacie cvičenia, cool down

U nás v Sunflowerstudiu nájdete PILOXING ELITE INSTRUCTOR – Lucia Babony

PILOXING® BARRE
Piloxing® Barre je nové vzrušujúce fitness cvičenie s využitím baletnej tyče, ktoré vychádza z kombinácie disciplín ako poznáme už pri programe PILOXING (pilates, box a tanec). Pri PILOXING Barre sa prvýkrát stretávame s prvkami baletu a využívame úspešné splynutie kombinácie pilatesu a boxu. Špeciálna baletná tyč nám pri Piloxing® Barre slúži ako opora tela pri jednotlivých cvikoch, zabezpečuje dosiahnutie lepšej rovnováhy, napomáha väčšej efektivite pri tvarovaní svalov a slúži na podporu dosiahnutia hlbšej a viac zameranej svalovej práce.

Cieľom Piloxingu barre je ženám ukázať ladnosť a zmyselnosť svojich tiel, fyzicky posilniť a spevniť. Pri baletných častiach sa chceme cítiť zvodné, krásné a sebaisté. Na jednej hodine sa môžete cítiť ako krásna ladná ballerina a o chvíľku prekvapíte silou počas boxu
Táto forma piloxingu je viac zacielená na svalové zaťaženie, obsahuje menej kardia ako ostatné programy. Tyč používame ako pomôcku, takže sa toto cvičenie môže hodiť ľuďom po úrazoch, ľuďom, ktorí uprenostňujú menšiu intenzitu a cvičenia bez doskokov a dopadov.

PRIEBEH LEKCIE PILOXING®  BARRE (45minut) –warm-up a PILOXING Barre, posilňovanie, cool-down

PILOXING® KNOCKOUT
Piloxing knockout je najnovšia vzrušujúca varianta programu PILOXING, kotrá využíva rovnaký základ ako už ostatné programy PILOXING.
PILOXING ® KNOCKOUT je vysoko intenzívne športové cvičenie pre celé telo opäť s využitím záťažových rukavičiek.
PILOXING ® KNOCKOUT je dokonalou skúškou fyzickej zdatnosti, toto „vražedné“ cvičenie maximálne preverí vašu výdrž a posunie vaše fyzické schopnosti až za vaše limity. S vysoko intenzivnými plyometrickými športovo kondičnými drily a funkčným tréningom pomôže PILOXING KNOCKOUT prekonať prekážky a dosiahnuť takú fyzickú kondičku, o akej sa Vám ani nesnívalo.
Ako celok Vám PILOXING KNOCKOUT so silou boxu a plynulosťou a eleganciou Pilatesu spáli kalórie a vytvaruje vaše telo spôsobom, ktorý je proste úžasný.
Tento program na rozdiel od PILOXINGu je asertívnejší, intenzívnejší a zahŕňa fázy plyometriky a skokov hore a dole. Každý z pohybov môže byť modifikovaný, nový cvičenec sa musí adaptovať na lekciu a pokiaľ nebude môcť alebo chcieť cvičiť s vysokými intenzitami, tak nárast jeho kondície bude postupný a výsledok sa dostaví neskôr.
PRIEBEH LEKCIE PILOXING  KNOCKOUT ® (45minut) –warm-up a PILOXING KO, cool-down